۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

خبر از مستان در تور اروپا - جون و جولای 2009

با رساندن درود فراوان همای و گروه مستان بر شما دوستان عزیز و مردم ایران باید به اطلاع شما برسانم که برنامه های تور اروپایی مستان به خوبی وبه بهترین شکل و با استقبال بسیار عالی در 31 خرداد ماه ازشهر لندن آغاز شد و در 6 تیر در کلن و - با اندکی تغییر- در 7 خرداد در وین برگزار گردید  و طبق برنامه ادامه خواهد یافت . مردم از هفته ها پیش همه ی بلیط های کنسرت را خریده بودند و در حال اجرا شور و حال عجیبی چه در میان مستان بر روی صحنه و چه در میان مردم به پا بوده که به زودی گزارش تصویری  آن را در همین وبلاگ خواهیم گذاشت. همای پس از سفر به اروپا کار جدیدی را با نام " لالایی مردم ایران برای شهیدان" به برنامه ی خود افزود و او متن این چامه را به تمام مردم ایران تقدیم کرده است:

لالایی مردم ایران برای شهیدان 

من آن بیچاره خاشاکم برادر

که جان افشان این خاکم برادر

اگر با خون من می گردد آباد

فدای میهن پاکم برادر

بریزد خونم ار باکی ندارم

که من همچون تو بی باکم برادر

بخواب آهسته ای یار شهیدم

که من همچون تو غمناکم برادر

لالالالا لالالالا لالایی

که من همچون تو غمناکم برادر

خراب و پیرهن چاکم برادر

امیدوارم که فیلم اجرای این چکامه را بتوانیم به زودی در نت بگذاریم. از تمامی دوستانی که بی صبرانه در انتظار گزارش تصویری کنسرت ها هستند  و پی جوی آن بینهایت سپاسگزاریم و اطمینان می دهیم که به محض آماده شدن تصاویر آنها را ارائه کنیم.  

در ضمن باید یادآور شویم که برنامه ی مستان در کشور سوئد تغییر کرده است و به زمان دیگری موکول شده که از طریق همین وبلاگ اطلاعات جدید را درباره ی زمان آن در اختیارتان خواهیم گذاشت.


همین طور درباره ی ساخت مستند گروه مستان توسط آقای احمدی ،  که تعداد زیادی از شما دوستان از آن پرسیده بودید باید بگوییم آقای مهدی احمدی یکی از کارگردان های جوان و موفق ایران هستند که برنامه ی مستان در کاخ نیاوران را کارگردانی کرده بودند و هم اکنون همراه گروه مستان به اروپا سفر کرده اند و فیلم مستندی از برنامه ها و پشت صحنه ها و اتفاقات سفر خواهند ساخت که پس از آماده شدن دردسترس مردم قرار خواهد گرفت.